top of page

Reklamace

  • Informujte nás nejprve prosím e-mailem na info@jsemvoda.cz.

  • Formulář ke stažení zde: Uplatnění reklamace (reklamační list)

  • Pokud to situace vyžaduje, vyzveme vás k odeslání reklamovaného zboží poštou na naši adresu: Veronika Vamberová, Žalmanova 1195/2, Praha 4, 147 00.

  • Přiložte kopii faktury.

Lhůta pro vyřízení vaší reklamace

  • Pokud jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 14 denní lhůtě.

  • Pokud jste firma nebo podnikatel (obchodujete s námi na základě obchodního zákoníku), neexistuje zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Pokud je zboží poškozené

  • Zkontrolujte si prosím zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírejte.

  • Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte nás co nejdříve na telefonu 602 231 865.

Pokud bylo zboží dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

  • Obratem nám zavolejte na 602 231 865 nebo nám napište na info@jsemvoda.cz.

 

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

bottom of page